Шановні
ліцеїсти!
Прошу
вас виконати завдання, щоб ми засвоїли навчальну програму та засвоїли весь
матеріал.
Бажаю
вам міцного здоров’я!!!!!
Ми розпочинаємо вивчення розділу 9 Створення персонального навчального
середовища
Прошу вас протягом трьох тижнів карантину
організувати роботу таким чином:
- опрацювати підручник, розділ 8, сторінки
208-235;
- виконати завдання:
- стор. 256-257, п.п. 3, 6;
- стор 260-262, опрацювати
·
практична
робота №12 “Офісні веб-програми для створення спільних документів”;
·
Практична
робота №13 «Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем» (можна за
підручником, можна на конструкторі сайтів https://tilda.cc/) відео, як це зробити можна
переглянути тут: https://www.youtube.com/watch?v=nxiwlDW-InQ
Збережені
файли із виконаним завданням надіслати на пошту thbstschool@gmail.com протягом карантину. Обов’язково
робота буде оцінена!!!!!!!!
щочетверга
буде розміщено форми-питальники для оцінювання, доступ залишається відкритим протягом
дня.
ДЛЯ
ТВОРЧИХ ТА КРЕАТИВНИХ ДОДАТКОВО!
Запрошуємо творчих учнів взяти
участь у
обласному конкурсі учнівської
та педагогічної медіатворчості «Будь медіаграмотним!»
за такими номінаціями:
Для школярів:
- Постер «Я медіаграмотний!»
- Фотографія-мотиватор «Живи
реальністю!»
- Мотиваційний ролик «Online or
offline?» («Реальність чи віртуальність?»)
Для переможців конкурсу - цінні
призи та запрошення на VIII обласний Медіафестиваль для школярів!
Комментарии
Отправить комментарий